Політика повернення

Співробітники компанії Freshbazar завжди дбають про якість, свіжість і стиглість продуктів які доставляють, щоб ви залишалися задоволені своїми покупками. Але в ході роботи виникають різні непередбачені ситуації, які завжди вирішуються з урахуванням інтересів клієнта. Отже, якщо на ваш погляд наші товари були не досить високої якості, то ми готові зробити заміну товару або повернення грошових коштів.

Ви можете повернути товар, якщо:

  • вас не влаштувала якість,
  • продукти мали неналежний товарний вигляд,
  • прим'ялися,
  • подавилися,
  • були зелені або переспілі.

Для цього вам треба  заповнити онлайн форму на повернення товару на сайті і чекати дзвінка від нашого менеджера.

Важливо

  • Претензії щодо якості продуктів приймаються протягом доби після доставки замовлення.
  • При доставці Новою Поштою гарантія зберігається тільки в тому випадку, якщо ви отримали посилку в день прибуття і звернулися до нас з вашою проблемою протягом доби.

Кожне ваше звернення є важливим для поліпшення роботи компанії, так як ми завжди вживаємо заходів для поліпшення якості товарів і обслуговування.